10
Aug
07

Realiti @ Fantasi….

heh heh heh ….tudia….pakat ketaq habis dah….baru habaq 40 macamana kalau kata nak tawan kesemua kerusi Parlimen tu…..cuba hangpa baca tengok…macam2 dah depa kata…angan kosong laa…angan mat jenin laa…dan yg best sampai pie tanya Presiden tuu..he he he… 

Pas berangan kosong
TANAH MERAH 10 Ogos – Pas disifatkan sebagai hanya berangan kosong apabila meletakkan sasaran untuk memenangi 40 kerusi parlimen pada pilihan raya umum akan datang.

Presiden Pas tidak tahu sasaran
MARANG 10 Ogos – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak tahu menahu mengenai sasaran parti itu untuk memenangi sekurang-kurangnya 40 kerusi Parlimen di seluruh negara pada pilihan raya umum akan datang.

Angan-angan Mat Jenin – Muhyiddin
JELI 10 Ogos – Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata harapan Pas untuk memenangi 40 kerusi Parlimen di seluruh negara disifatkan sebagai “angan-angan Mat Jenin” kerana ia dianggap satu hasrat yang mustahil untuk

Alaaa yg jawab nie musuh nak kata apa lagi….macam fan club mawi AF dgn fan club Jaclyn victor laa..mesti tak akan puji pihak lawan punya..tentu pakat kondem masing2 punya lawan…macam nie jugak laa…apasal tak p tanya mat sabu kaa…dr. Agus kaa..khoo kay kim kaa..ungku aziz kaa..tentu jawapan dia serupa jawapan mcm kat TV3 suku tuu…

PAS sasar 40 Parlimen, keputusan SMS TV3, 60 tidak setuju ia angan-angan ‘
Topik: AnalisisIsu

aOleh Wan Nordin Wan Yaacob

SEREMBAN, 10 Ogos (Hrkh) – Stesen televisyen swasta milik Media Prima, TV3 hari ini mengadakan bancian melalui sistem pesanan ringkas (SMS) mengenai ‘Impian PAS Tawan 40 kerusi Parlimen sebagai angan-angan Mat Jenin’ (Setuju atau tidak) setelah isu itu diulas oleh beberapa pimpinan tertinggi Umno yang dilaporkan dalam Buletin Utama jam 8.00 malam.

pakat-pakat fikirkan laa..akal ada otak ada…pastu pakat2 kalih habis cita…..Insya’allah jika 40 sasaran…tak mustahil..janji kerja pakat kena pertingkatkan….. 

p/s: ingat artikal nie nak letak blog lama..pasai pa tak tau 2,3 hari nie macam buzy jaa..asyik problem loading jaa….


0 Responses to “Realiti @ Fantasi….”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: