05
Sep
07

100% konon..HANTU koo SPR…

GEMPAR ! Cuba semak daftar pemilih berikut:

No ic : 990518610029

http://daftarj.spr.gov.my/daftar.asp

Pengundi yang masih belum lahir atau tidak wujud itu juga telah didapati memenangkan UMNO/BN dalam PRK DUN Ijok yang lalu. Nama dan no ic tersebut masih lagi ada di dalam daftar pemilih. Cuba semak! ini adalah pemeriksaan secara rambang, yang lain tak tahulah berapa banyak lagi pengundi yang tak wujud dan yang telah mati yang bakal mengundi pada PRU akan datang.

Mohon Institusi Raja-raja campur tangan dalam membersihkan demokrasi dalam negara ini.

img337/1277/hantuab8.jpg

lanjutan dari artikal

Dakwat Bukti Ketelusan SPR Laksana Pilihan Raya
KUALA LUMPUR, 5 Sept (Bernama) — Keputusan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) untuk menggunakan tanda dakwat khas di kuku pemilih pada pilihan raya umum akan datang bertujuan meningkatkan sehingga “ke tahap 100 peratus” keyakinan rakyat terhadap ketelusan suruhanjaya itu dalam melaksanakan proses demokrasi di negara ini.

ADMIN: 100% tengkorak ko..nama budak atas tu apanya…. 


1 Response to “100% konon..HANTU koo SPR…”


  1. 1 adihamka
    September 6, 2007 at 1:14 am

    bro..
    pada depa buat benda2 camouflage mcm ni,depa dok ingat dah cukup nak yakinkan rakyat.
    depa ingat rakyat bingai mcm depa…

    apa guna pakai dakwat, kalau pendatang asing beribu2 boleh mengundi?
    muka rakyat indonesia,myanmar,bangladesh..semua sama-sama ‘menyumburkan’ demokrasi kat malaysia.

    aku suggest kita import keluarga altantuya utk pakat kempen2 utk pembangkang.haha!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: